I mina tankar

Semla. Kaffe. Choklad. Ris. Palak paneer. Coca cola. Potatis. Jordgubbssaft. Oboy. Pucko.
Sådant jag tänker på idag. Åh så himla gott!
 
Den senaste tiden har jag haft en otroligt dålig dygnsrytm, somnat tidiga mornar och vaknat alldeles för sent. Jag gjorde ett försök att vända tillbaka dygnet, jag trodde att jag hade lyckats men icke då. Plötsligt en dag vaknade jag alldeles för sent och den kvällen kunde jag inte somna hur jag än försökte. Så nu sysslar jag med projekt "Vända tillbaka dygnet". I natt sov jag väldigt lätt, vaknade i okej tid och då hade jag sovit i fem timmar skulle jag tro. Nu är jag jättetrött, så jag förväntar mig kunna somna i rimlig tid ikväll. Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0