En månad senare

Jag "lovade" mig själv, eller snarare hade förhoppningen, vid årskiftet att jag skulle skriva och läsa mer. Bloggen var ju en uppenbar del i det. Skrivandet går bra, tycker jag även om jag hade hoppats på att jag skulle skriva ett inlägg om dagen och riktigt så har det ju inte blivit. Men det går inte alltid att styra.
 
Förutom att skriva bloggen har jag också skrivit lite privata texter som bara jag läser, som dikter och påbörjade men ännu inte avslutade låttexter. Jag har också sökt ett jobb som har att göra med skrivande! Spännande, spännande. Fast jag tror att det finns andra som passar jobbet ännu bättre.
 
Vad gäller läsandet har jag börjat läsa fler bloggar och ännu mer nyheter, men skönlitterärt har det inte blivit alls. Fy mig. Jag ska ta att läsa om någon favorit för att få igång lässuget! Till exempel påbörjade jag Sagan om Isfolket för några alldeles för många år sedan, jag får nog läsa igenom alla igen och fortsätta på så vis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0