Positiva tankar

Jag försöker tänka positivt. T.ex. tänker jag att:
- Om jag inte blir gravid denna månad, betyder det inte att jag inte kan bli gravid.
- Jag har läst att det är "normalt" att det tar upp till 1år att bli gravid, alltså har jag gott om tid att längta innan jag behöver oroa mig.
- Skulle jag få ett missfall vet jag i alla fall att jag kan bli gravid.
 
Vilka fler positiva tankar borde jag tänka? Finns det någon läsare som har förslag eller visdomsord? Jag har fått så fina, betryggande kommentarer tidigare, hoppas jag kan få det igen!

Kommentarer
Postat av: Me & My Baby Dolls

Känner igen dina tankar. Vill bara skicka en massa styrkekramar och ge inte upp! :-)
Jag finns här om du vill/behöver prata/skriva av dig. Kram!

Svar: Tusen tack!! Kram!
vendelays.blogg.se

2015-01-10 @ 21:47:37
URL: http://mybabydolls.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0